På den gamla goda tiden

Hur använder man det där skitet vi fick av dig ??

Ja då var det dags o sätta ihop den där grillen som pappa
köpte, den andra var ju rent kass.. Min pappa ville att jag
skulle sätta ihop den men jag har inte haft tid så idag blev
det att vi gjorde det tsm.. Min morbror o hans familj var på
besök vi startade redan innan dom hade gått.. Då kunde
pappa vara lite kaxig för jag gjorde ett fel då var han inte sen
med att berätta d för morbror.. Men min far han har så dåligt
tålamod så det slutar med massa svärande.. Det kunde jag
skryta med att jag var den lugna filbunken när det väl gällde..
- Fan nu satte vi den på fel håll haha.. plocka av o börja om..
- Skruva fast den, men du kan inte skruva om du inte håller
mot där bak fattar du väl..
- jajaja .. whatever.. !! Jag har redan gjort d..
Vem tror ni höll i kartan haha.. Jo det var jag ..!!
Sen var det en konstig sak som skulle in i ett hål o upp i nått
skit.. Jag höll på med en men fixade inte riktigt d.. Då kom min
pappa över på min sida o skulle sätta i den andra.. Inom mig
tänkte jag att vi skulle ha tävling om vem som blev först klar..
Men tillslut blev det ändå min pappa som klarade av d..
Han blev så glad över d.. smålog att jag inte klarade d hehe..
- Det är ju tur att visa klarar av d hehe.. sa han till mig..
Jagvar inte sen med att svara..
- Ja det var ju tur att du klarade av nått.. haha
Sen blev vi klara o då fick vi ju inviga grillen men vilken
jäkla tid d tog för den att få fart.. Min pappa fick inte igång den
med tändstickor så han fick ringa till morbror o höra hur man
gjorde med nått sånt grillskit..
- Hej Janne hur ska man nu använda d där skitet vi fick av dig..
haha jag tyckte d lät så kul, d där skitet vi fick fan va schysst..

___________________________________________________________

Gu va spännande haha

Då var jag hemma hos Rebecka hela kvällen
o fixade med sagopåsen.. Äntligen klar !!!
Jag är verkligen inte sömmerska haha..
Den där gaspedalen alltså, jag säger bara d...
Det tar fan tjugoår innan jag kommer igång..
Sen när jag väll är igång så går d i 150, o
Rebecka fick assistera med backen...
Kan ju inte göra allt själv hehe.. Det blev
många trådisättningar när jag satt framför
ratten... Men jag gjorde iaf min egen säck..
eller ja påse.. haha såg faktiskt mer ut som
en säck.. Sen skulle jag ju ha grejor att lägga
ner i säcken.. Rebecka fick springa ner i källaren
i kika efter barbiedockor.. Efter en stund kom hon
upp med tre dockor men killen var naken haha..
Jag sydde ihop två tygbitar som en fyrkant, med
ett hål i mitten där uppe som vi kunde trä igenom
huvudet.. Såg ut om en fyrkant bara .. O Rebecka
var så exalterad haha.. - Gu va spännade Martina..
- Ja jätte hehe.. skit spännnande o se hur fyrkanten
satt på dockan hehe.. Såg mer ut som en munk än
en prins men what d häck..

Nu sitter jag här o väntar på att Godingen ska cykla
fram o tillbaka så jag kan snacka en stund me han..
Kanske ska bädda min säng så länge o fixa lite saker..
hmmm.. ja det får jag göra..


//Martina


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahaha ja det kommer jag ihåg:D

Kram

2009-11-05 @ 16:47:16



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback