Suck med stort S..

Har ni lika soligt väder som vi har här nere i Skåne tro?
Har varit ute ett tag nu, för en stund sen kom kusin hit och ska sova hr tills imorron ..

Vi hade världens psykoutbrott här i familjen för en stund sen och alla börja gala (skrika), den ena springer ivåg åt ett håll och snackar en massa nästa springer iväg till annat ställe och gnäller.. Ni som trodde att jag menade vi barn trodde fel, jag menade våra föräldrar :S Hahah sååå sjukt..
Sen folk i vårt hushåll började blogga har dem använt det som nått sorts "hot".. Dem menar på att om man gör nått mot dem så ska dem skriva om det i bloggen och outa ens namn(?) Haha.. Precis som att jag skulle bry mig!

Nu har ni fått en lite inside story om hur vår crazy family är.. Sorgligt men sant..
Jag är tonåring och vet om att jag kan vara otroligt jobbig ibland t.om förjävlig, men de finns stunder då jag faktiskt försöker hjälpa till mycke och göra en insats, men det tas bara förgivit..
Ni andra som läser och är tonåringar precis som jag, förstår säkert vad jag menar med att man blir ännu mer motsträvig och trött när föräldrar bara tjatar.. Och ni som har barn, ha tålamod, det vänder.. Vi är jobbiga av naturen men vi försöker faktiskt göra vårt bästa för att vara alla till lags, men det blir det motsatta av det.. I slutet av dagen så älskar vi er lika mycke som när vi är snälla, om inte mer.. Vi vill bara bli förstådda :)

// Hannah
 


Ville bara inflika i detta inlägg som Hannah har skrivit. När man bor i ett hus där man är 7 personer så går man varandra på tårna efter många år. När jag var liten sa jag alltid att jag skulle alltid bo hemma. Men nu när jag har flyttat hemifrån så är jag så glad att jag äntligen är borta från permanent boende hos familjen Nilsson. Jag älskar verkligen min familj men ibland blir det för mycket. Då är jag glad att jag har mina lilla lya som jag kan fly till.

// Martina


Kommentarer
Postat av: Petra

Din lya?? Du är hos oss från förmiddag till på natten sen åker du hem och sover och kommer igen! Är du säker på att du verkligen har flyttat hemifrån?

2009-05-17 @ 17:32:13
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback