Promenaden i bilder!

 
Det var väldigt vackert i skogen på marken kunde man hitta sånna här små djur. Usch!
 
Det fanns även en bro man fick gå över där var jag tvungen att fotografera och Jenny tog på mig.
 
Eftersom jag inte gått i denna skog innan så var dessa skyltarna min överlevnad. Det tog lite tid innan jag vågade fråga hur långt dem brukade gå. Sen kom det att dom brukade ta 7 km. Gaahh. Det blev en klump i min mage, jag e ju otränad till max. Men på dessa skyltarna stod det hur mycket man hade kvar tills man var i mål.
 
Himmelen såg inte så trevlig ut när vi skulle promenera upp för detta berget, men det ändrades ju mer klockan blev.
 
När vi var på denna sidan av backen var jag mer nöjd, haha.
 
Mördarsniglar är inget jag är så stort fan av. Man fick väldigt många fina bilder.
 
Vackert upp mot himmlen. Nu var det snart mål bara 500 meter kvar. Ni kan ju gissa vem som hurrade.
 
När vi hade gått klart hittade vi ett "gym" där man kunde träna bla lyfta stockar i olika tyngder, ribbstolar, gå armgång det är där Jenny sitter och göra situps.

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback