Utbränd..

Gokväll, hur är läget?
Har varit helt ur balans nu dem senaste dagarna, men det är dags at jag tar mig i kragen nu så jag inte hamnar i samma håla som jag varit så många gånger tidigare..
Dels därför jag varit dålig på att uppdatera bloggen, har ingen energi.. Men nu är det bara en skoldag kvar och sen helg..
Imorron är det nationellt prov igen på engelska b, ganska spänd och nervig inför det.. Men det lär säkert gå bra..
Efter det blir det snack med en vän inför vår diskussions övning, kan bli toppen eftersom vi inte setts på typ en vecka..

Sitter och kollar på The Hills på tv:n nu, det är visserligen gamla avsnitt meen det går alltid..
Efter det hade jag tänkt ta fram stången :P hahah så jag kan köra lite styrketräning (Haha va trodde ni) :P..
Kanske att jag kör lite situps och cykling med :/ Får se vad jag hinner med :D..
Jag är så less på att man faller bort från träningen emellanåt, tycker det är så kul när man väl är ingång.. Skönt som tusan när boxsäcken kommer upp till sommaren och jag kan börja hoppa hopprep :) Längtar!..


Vad händer hos er ikväll?




// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback