Ted Gärdestad..

Enda sen jag va liten har Ted Gärdestad varit en stor favorit, kunde dem flesta av hans låtar utan till..
Jag och min pappa bruka köra runt i bilen till olika tävlingar när jag spelade badminton och det var
Gärdestads låtar vi lyssande på, då blev man riktigt taggad..
Och nu svepte en av hans låtar förbi i huvudet och det slår alltid till som en blixt när jag tänker på han
och hans musik, såå underbart vacker..
Där finns ju så många att välja bland men just nu lyssnar jag på
För kärlekens skull :)


 Folk brukar säga att för att må bättre så lyssnar dem på låtar som får dem att gunga med och nått som får en att vilja dansa och hoppa.. För mig är det helt annorlunda, lugna låtar får mig att må bra, dem får mig att känna mig stark och lycklig. Som att jag klarar allt jag tar mig för, lugna låtar får mig att vilja bli en bättre människa än vad jag redan är :)
Hur känner ni?
   
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback