Sometimes love comes around...

Hejs!
Haha efter att jag skrev inlägget tidigare idag däckade jag i syrrans rum, hela det här globaliseringss*itet har gjort mig urtrött.. Den är dock inte över för imorron är det en lång dag till, sen lovar jag att jag kommer ligga däckad resten av helgen... Jag vet inte om någon annan skola haft sånt där? Meen jag kan garantera er att det är lååångtråkigt..
Men jag ska inte ge upp så imorron kommer jag sitta där i Aulan i först 4 timmar och lyssna på föreläsning sen gå på två workshops i 3 timmar och till sist reflektion.. Yey *SUCK*

Nu ska jag gå in och lägga mig och somna till Sex and the city... Vi hörs mer imorron eftermiddag..
Hur har er dag varit??

// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback