Solig fredag..

Hejsan Hoppsan :)
Allt bra idag? Själv mår jag super, kom upp redan 09.30.. Satte på mig hmm kläder eller kläder och kläder jag gick ut för att sola så blev inte en massa kläder ju :) Är typ 20 grader idag *Looovely* Blir solen hela dagen för mig, bäst att passa på när den är framme.. Inte så länge tills alla kommer gå runt helt bruna och själv är man vit som ipren :P
Idag står grillning på schemat och sen hade man ju kunnat hoppas på att det blir nått mer kul men I guess time will tell..
Just nu sitter jag och laddar in bilderna vi tog igår så får väll se om jag lyckas få in dem här på bloggen, denne datorn jag sitter på nu verkar alltid klydda när det är dax att lägga upp :)..

Såå återkommer när alla bilder är inlagda! :)
Vad händer idag då? :)

// Hannah


Kommentarer
Postat av: Dannieboy

sv; Tack:)



Hmm själv gillar jag alla! Dom två första är liksom mer "finfest" kläder, medans den 3e (sista) är mer slapp som man kan ha lite vardagligare! Men jaa, eftersom jag är ganska inne i det här med fluga osv för tillfället så måste jag nog säga den i mitten:)

2009-05-01 @ 13:42:30
URL: http://dannieboy.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback