Kvällsnap..

Och än en dag så lyckades jag somna mitt på dagen för att sedan vakna lite senare nu ikväll *suck*.
Nu sitter jag och kollar på Brothers and sisters som börja nu precis och sen efter det är det seinfeld, två bra program efter varandra :)..

Fick precis ett sms av någon där det stod:
Den perfekta killen... Det är killen som säger "älskling" till dig och inte "sexy" när ni har slutat ert samtal. Det är han som stannar uppe för att se hur du sover och kysser dig på pannan. Det är han som vill visa upp dig när du vaknar på morgonen utan smink och med rufsigt hår. Han som tar din hand när ni är med vänner och han säger hur lycklig han är över att du är hans. Han som säger till sina vänner "Hon är den rätte..."
Om du öppnat detta måste du skicka vidare det till alla på din kontaktlista. Minst 15 personer på 15 min. Om jag inte får tillbaka något är du ingen kompis.I natt kl. 1.45 kommer någonting fint at hända dig och personen du älskar. Du får inte bryta kedjan för då kommer du ha otur i kärlekslivet..

Jag fårstår inte riktigt innebörden av dessa kedjemail som skickas och speciellt inte när dem slutar med typ.
- Om du inte skickar detta vidare till si och så många människor kommer någon råka ut för en olycka..
Tycker det är barnsligt, det om något är skrock.. Eller är det någon som verkligen tror på sånt där?
Och en annan sak det där med den perfekta killen, den finns inte.. Alla har någon spricka i sin fasad, men det är väll det som gör den unik? Vem vill egentligen vara "perfekt"?

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback