Kvällen lider mot sitt slut..

Sådär nu har kvällen kommit mot sitt slut, jag hade tänkt gå upppå mitt rum och kolla klart på filmen jag inte hann se slutet på igår.. Den va väldigt bra så ska bli spännande :)
Imorron har jag studiedag, hade planerat att sola men det ska tydligen bli regn och har regnat hela kvällen..
Plus att vårt varmvatten har tydligen försvunnit, brukar bli så här i vårt område *suck & duck* Så imorron måste tydligen jag och mamma städa undan så vi kan få hem nån sånn reperatör? ännu mer suck på det :P

Så får väll se vad man har att vänta sig imorron.. Martina ska tydligen springa (GÅ) vårruset imorron med sina kollegor, hoppas det går bra för dem haha :D..
Men nu blir det sängen, vi hörs mer imorron..


Hoppas ni får sova så gott!!
// Hannah


Fick byta kläder när vi skulle ut, eftersom det    *Gu va jag gillar mina nya skor, längtar tills
börja dugga.                                                                   jag kan börja använda dem ordentligt :P


Kommentarer
Postat av: Tobias

jag har det bra ja =) själv?

2009-05-03 @ 23:02:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback