It´s so ironic that I had to loose to see...

Yeey för Westlife - Looking like that :D Hahah jag har fått halvt nackspärr på höger sida men inte ens de ska få mig att sluta svinga huvudet fram och tillbaka och sjunga med till låten :P  *How am I suppose to leave you noooooow*, *I don´t wanna live my life without you* Haha.

Kom hem från Thaiboxningen för en stund sen, shiiiit :O Ska det verkligen vara sådär jobbigt :P
Vi tog oss igenom det iaf och lite styrketräning körde vi med..
Fick inbjudan till Klint i helgen oxå och för en gång skull så ska jag nog fan ta och pallra mig dit, man lever bara en gång right! Massa trevligt folk som skulle dit så kan ju inte va helt fel..

Snaaaaart helg!! :D
Vad har ni hittat på me idag då? Blir det Grey´s anatomy för er med ikväll?
// Hannah


Kommentarer
Postat av: josefine

vilken fin blogg ni har! ;)

2009-05-13 @ 18:02:34
URL: http://lovesoul.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback