Helt underbar morgon!

Jag öppnade imorse på jobbet och var tvungen at köra hemifrån halv 7 det är ganska tidigt för att vara mig. När jag kom ut så möttes jag av strålande solsken och varmt var det också. Jag riktigt njöt när jag körde till jobb. Tog ett par bilder som jag tänkte ni skulle få se. Är det någon annan som var uppe imorse och kunde njuta av denna underbara morgon?

Hoppas på lika fint väder imorogn för då ska vi på utflykt. Längta till nästa vecka då kommer det hända massa roliga saker plus att det är en kort vecka. Vi är ju ledig på torsdag och fredag med. SKönt som tusan!


                      Bilder från när jag är påväg till jobbet imorse kl 06.30
 
 
              

                               Bilder från när jag kör hem från jobbet 15.30

 
 

// Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback