Gomorgon alla glada människor!

Nu har jag vaknat klockan är 06.44 och klockan ringde 06.22. Jag brukar aldrig gå upp direkt men idag hade jag bestämt mig för att blogga på morgonen eftersom jag inte kan blogga på hela dagen.

Jag vill säga välkomna till alla nya läsare vi har fått under helgen, det har varit jätteroligt med så höga tittarsiffror.
Ska berätta lite vad vi är för filurer. Vi är två skånetjejer som bestämde oss för att driva en blogg tillsammans. Hannah och Martina heter vi och är 18 respektive 23 år. Vi är syskon och kommer väldigt bra överrens, men även vi har våra dagar då vi kan bråka. Jättekul med nya besökare hoppas att ni vill komma tillbaka. lägg gärna till oss på BLOGLOVIN det är lättare att hålla koll på om vi har lagt in nått inlägg då.

Tänkte jag skulle berätta för er hur min dag ser ut . Börjar jobba 8.15 - 16.00 därefter ska jag hem äta något snabbt och byta kläder. Sen ska jag hämta upp min kollega och köra in till malmö för vi ska gå vårruset. Loppet är 5 km långt och därefter ska vi äta fikakorg som vi får för att gå loppet eftersom vi är ett par stycken.

Vet inte riktigt hur dags det är färdigt men jag och min kollega vi ska lunka varken springa eller gå i rask takt haha. Men i sinom tid kommer nog även vi fram. När jag kommer hem så ska jag berätta för er hur det har gått och jag ska ta många bilder så ni kan få se under dagens lopp.

Glöm inte att gå in och rösta på oss HÄR. Vi har chansen att bli veckans blogg och vi behöver er hjälp för att vinna. Vi är blogg nr 4 och om ni gillar vår blogg så ska ni självklart gå in och rösta på oss :D

  

Ni får ha en underbar dag!
// Martina

Kommentarer
Postat av: SARAHDEM.BLOGG.SE

svar: allt är bra!:)



ska se vad jag kan göra!:)

2009-05-04 @ 07:50:45
URL: http://sarahdem.blogg.se/


Postat av: SARAHDEM.BLOGG.SE

ha en bra start på veckan!:)

2009-05-04 @ 07:50:53
URL: http://sarahdem.blogg.se/


Postat av: clin

haft en bra helg?

2009-05-04 @ 08:56:43
URL: http://angelacaroline.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback