Gårdagen i bilder..


Vaknade ganska tidigt (12) eftersom vi skulle iväg till kusin, men eftersom jag åkte med Mamma dit
så körde vi inte förräns vid halv 3.. Dem har sjukt stor trädgård, riktigt härligt..

Kusin satt och lekte med sina sandsaker mesta dels av tiden :P En bit av deras trädgård
påminner lite om en labyrint..

Sen skulle Martina ringa ett samtal så Felicia, Miro och jag hängde med ut och lyssnade..

Miro gillar inte vattnet så jättemycke, men när Felciia kastade i en badanka gjorde han allt i sin
makt för att få tag på den :P

Martina med sin rosa lur :P

Är nog inte bara jag som är Ego iaf inte mer än Martina :P Vi var vid en å och tönt som jag är
skulle jag springa fram och fota dem :D Dem fick fart på röven ner i vattnet..

Sen va det dax för maten vi grillade *Mums* Klyftpotatis, och massa olika sorters kött till det..
Och när vi var på väg hem öste det ner än en gång.. Tråkigt men kan va skönt att få renat luften
i den här värmen vi har..

Jag och Märtisfjärtis i bilen :)

Sådär då fick ni gårdagen i bilder..
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback