Film..

Vi såg precis på Twilight som jag skrev igår at jag skulle se..
Guuuuuud vad bra den äääär, jag får en massa gåshud av hur bra den är..
Så mycke kärlek i den filmen.. Precis sådant förhållande som Edward och Bella har vill jag ha.. Han ger henne den tryggheten som hon borde få, och dem älskar varandra villkorslöst.. Jag trodde först inte att filmen skulle va så bra men den är verkligen fängslande..

Tror dem flesta har sett Twilight filmen, men ganska många har även läst boken/böckerna(?)..
Jag hoppas verkligen att där kommer ut en 2:a på filmen oxå :)
Och för er som inte har tagit chansen att se den än, GÖR DE! Det är såååå värt det... :)

(Bilden jag tänkte lägga in vill inte komma in just nu, så lägger in den sen)

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback