Feels like in Im a race, but I´ve already won first place.

Gokväll!
Hur är läget idag?
Jag är sjukligt trött, vi har nu blivit klara med våra globaliseringsdagar *pust*.
Nu sitter jag och skriver klart alla arbeten så att jag kan få betyg i alla olika ämnen :P Har 6 arbeten kvar att skriva :O Haha ja jag vet att jag ligger back, fast egentligen inte för sista datumet för inlämning är på söndag..
Vad har ni hittat på med idag då?
Som sagt så har jag avrit i skolan mellan 08.00 - 16.00. Efter det gick jag och la mig idag igen :P Man behöver sömn efter dessa dagarna.. Men vet ni vad, vi har baran 15 dagar kvar tills vi slutar skolan så jag skiter i princip i att det är mycket nu.. Sova får jag göra på "sommarlovet" :)..

Tror inte det är nått kul på tv idag så ska gå ner till Martina och se om hon vill köra ut en runda :P
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!
//
Hannah


Vädret har avrit ganska urkasst dem senaste dagarna..

Under dag 1 av globaliserings dagarna var där en en workshop som hetter "guidning". Det var en tjej som berättade om en massa olika religioner..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback