Vi är grisar!

Mamma gav mig en strut med päronglass innan och gav Felicia (vår kusin) en likadan fast ännu större. Jag satt vid datorn och åt så kommer Felicia fram med sin glass så tittar hon på mig och säger - vi är grisar. Haha. (Var får hon allt ifrån). Hon är ett glatt knippe som man verkligen har kul med en liten fjärt som får en att skratta när man minst anar det. Ibland kan man duga för henne och sen nästa sekund så är man på bitchlistan.  Här kommer lite bilder jag tog på grisarna. Så får ni avgöra om vi är grisar eller inte.

// Martina o Felicia








Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; hejsan! såg att jag hade en kommentar jag inte godkänt så jag vet inte om jag svarat på den eller inte :)



men hur äre iallafall?

2009-07-18 @ 14:16:51
URL: http://soeticz.webblogg.se/


Postat av: Ellinore

Jag ska slappa bara du :)?

2009-07-18 @ 14:39:23
URL: http://allinorah.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback