Vad bjuder helgen på?

Hade en riktigt mysig morgon idag, började inte jobba från klockan 11 så jag hann äta frukost ute i mammas o pappas trädgård med Hannah mysigt. Stängde dock på jobb men det ble vinte allt för sent. Kom hem och satte oss i trädgården en stund sen körde vi och köpte en pool som vi ska ha och kunna svalka oss i när det hettar till.

Imorgon ska Hannah och jag på grillträff med några kompisar ska bli hur kul som helst. Undra om det blir nån boll boll Hannah haha. Som ni vet kan Hannah och jag vara lite knasiga ibland när vi satt ute i trädgården i kväll så fick vi ett uttryck på hjärnan och det var just. BOLLBOLL haha (ni kanske kommer ihåg jävulen i Ballar av stål).

Sitter just nu på den stationära datorn hemma hos mina föräldrar. Hittade massa fina bilder som jag tänkte delge mig av. Så här kommer lite bilder. Håll till godo och sov sen så gott . Det blev inga bilder för det funkade inte här uppe :( Suck. Fick flytta en våning ner för att ladda upp bilderna.

//Martina

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mindou

vilka fina bilder :)

2009-07-04 @ 00:44:45
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/


Postat av: erik

nej det är hur enkelt som helst :)

dom sög, hahaha

2009-07-04 @ 10:36:34
URL: http://madeinorrland.blogg.se/


Postat av: B I G C I T Y D R E A M S

coolt med texten i trät! :o

2009-07-04 @ 10:42:52
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback