Svar på frågorna (del 3)

1. Favoritmat?
Martina svarar: Min absoluta favorit är kyckling sen är det väldigt gott att ha ris och tzatsikisås till.

Hannah svarar: Min favvoritmat är kyckling, potatis och dijongsås med kokta morötter (mamma måste göra det)

2. Favoritgodis?
Martina svarar: Hmm det var svårt det där. Jag har nog ingen favorit sådär men ljusa bitar typ vingummin och skelett.

Hannah svarar: Lösviktsgodis dom ljusa bitarna.

3. Vart bor ni?
Vi svarar: Vi bor så långt ner i skåne man kan komma.

4. Vad tycker ni om min blogg? (justcec.blogg.se)
Vi svarar: Du verkar vara en härlig tjej. Vi tycker din blogg är helt okej dock tycker vi du har lite för lite bilder. Fler bilder så höjer du din blogg ännu mer. Fortsätt kämpa!

5. Hur länge har ni känt varandra?
Vi svarar: Martina är väldigt barnkär och som alla tydligen inte har fattat så är vi syskon. Så från den dagen då Hannah som är 5 år yngre än Martina ploppade ut ur mammas mage har känt varandra.

6. Hur träffades ni?
Vi svarar: Vi träffades på BB när Martina kom och hälsade på tillsammans med pappa och resten av syskonen Hannah hade precis blivit född.

7. Vad tycker ni om min blogg?  (i d a b a r c k . b l o g g . s e)
Vi svarar: Fin blogg dock lite tråkig design. Du blandar persongligt med mode och skönhet det är alltid kul att läsa.

8. Vad gör ni?
Vi svarar: Just nu sitter jag (Martina) och svarar på frågorna ni har ställt Hannah är påväg ner till affären vet inte vad hon ska köpa där. Men hon skulle kolla in en kille jag spanat på där nere, tydligen hade hon med spanat på han Haha. Nu är matchen igång (wink wink)

9. Vilken fin blogg har ni designat den själv?
Vi svarar: Nä vi har inte designat den själv. Vi har fått headern av en gullig tjej.

10. Vad gillar ni för musik?
Martina svarar: Jag gilar det mesta allt ifrån ballader till rnb och pop. Dock inte sånn musik där dom skriker.
Hannah svarar: Lugna låtar, hiphop o rnb, dansband och gamla favoriter.


//Hannah o Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback