Svar på frågorna (del 1)

1. Hur kommer de sig att ni startade en blogg tsm?
Vi svarar: Den frågan har vi svarat på här!!

2. Hur länge har ni bloggat?
Vi svarar: Vi började blogga för ett kort tag förra året, men la ner våra bloggar då vi inte hade ork till att lägga ner tid på dem.. Men samtidigt pågrund av dåligt gensvar.. Denna bloggen startade vi den 14 April..

3. Vad är roligast med att blogga?
Vi svarar: Förmodligen när man får rikligt med respons men även när man tänker framåt och på hur man senare i sina äldre dar kan kolla tillbaka och läsa om allt skit man hittat på :)..

4. Vad är det bästa med er själva?
Martina svarar: Att jag har mitt barnasinne kvar trots att jag inte är nått barn längre (wink, wink).

Hannah svarar: Antagligen att jag är väldigt förstående och lättsam (kan bjuda på mig själv)..

5. Är ni bästisar?
Hannah svarar: Vet inte om jag skulle säga "bästisar", men det är inte att utesluta.. Vi kompleterar varandra väldigt bra och förstår varandra i dem flesta fallen.. När vi väll är tsm så kan vi ha sjukt roligt, roligare än vad jag har med många andra.. Så på något sätt så är hon väll en av dem bästa(?)..

Martina svarar: Hannah och jag är väldigt olika man skulle kunna säga att vi är natt och dag. Ändå fungerar vi väldigt bra tillsammans (sometimes) för det är verkligen inte alltid. Vi bråkar jämt och ständigt men det brukar oftast bara vara småbråk som går över på nån minut och det är skönt. Men visst jag skulle vilja säga att vi är bästisar trots våra olikheter och bråk.

6. Vad är det bästa & sämsta med att blogga?
Vi svarar: Det sämsta är när man inte får någon respons över huvudtaget och ser hur statistiken bara sjunker trots att man gör sitt yttersta för att underhålla..
Det bästa är ju då tvärtom när man får respons och även när man är på humör för bloggning.. Vissa dagar har man världens bloggtorka medan andra dagar har man en massa ideér och roliga saker att skriva om..

7. Hur gamla är ni?
Martina svarar: är 23 år men fyller 24 i november.
Hannah svarar: är 18 år men fyller 19 i decemeber.

8. Vad är bäst, sommar eller vinter?
Martina svarar: Jag tycker sommar är det bästa pågrund av att då kan man gå i lättare kläder.. Det är ljust längre och är mer folk ute på kvällarna och dagarna..

Hannah svarar: Förr uteslöt jag ALLTID sommaren men denna sommaren har fått mig att ändra mig lite.. Sommaren ger alla dem stunder man inte får på vintern så som grillkvällar eller sol och bad.. Men jag ÄLSKAR vintern, självklart pågrund av att det är kallt och jag är varm av mig (Vilket alla stör sig på, speciellt Martina.. Som sitter och skrattar nu).. Men även för att jag gillar snö och lugnet till skillnad från sommaren så är inte lika många människor ute och ränner på vintern det är mer lugn och mysig stämning..

9. Choklad eller lakrits?
Vi svarar: Vi båda väljer Choklad..

10. Favoritfilmer?
Martina svarar:  The Guardian, Love in Manhattan, Fireproof.

Hannah svarar: Alla Bourne filmer, Hur man blir av med en kille på tio dagar, Fireproof.

Vi återkommer med resten av frågorna imorron..

// Hannah & Martina

Kommentarer
Postat av: eliise

idag blev de spela kort oh dricka för min del, självadå? =)

2009-07-21 @ 00:24:40
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/


Postat av: Erika

sv: Jag vet inte än, sjd? :)

2009-07-21 @ 00:38:53
URL: http://icanpikan.blogg.se/


Postat av: Lova

Ah interesting! Länge sedan jag läsate er blogg men det är fotfarande lika intressant! Jag ska säga att jag trodde ni var tvillingar, wooops

Lova

2009-07-21 @ 07:22:04
URL: http://lovajansson.blogg.se/


Postat av: Sandra

Idag blir jag nog inne, det regnar ute. Vars tog solen vägen egentligen?! :P

2009-07-21 @ 10:21:06
URL: http://lillsazza.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback