Känslorna svallar .....

Godkväll allesammans!

Hopas allt är bra med er, det är det med mig iallafall. De senaste dagarna har jag tänkt väldigt mycket och varit väldigt känslosam. Jag är tyvärr en sådan person som håller allt inom mig, är inte den som öppnar upp mig så lätteller den som visar när jag är ledsen. Detta gör det svårt för mig i väldigt många lägen. Det är en stor nackdel för mig. Har precis tittat på Bachelorette (stavning?) det är ett dejtingprogram där 1 tjej ska dejta 25 killar för att sedan se om den rätte finns bland dem. Där emellen blir killarna hemskickade en efter en. Jag har såklart redan min favorit, han verkar vara så som jag vill att en kille ska vara. Det verkar vara väldigt svårt och finna någon iaf för min del. Det finns inte många där ute som jag klaffar med.

Det drar ihop sig mer och mer till semestern. Den startar på fredag efter 16.00. Jag känner att jag måste ta tag i lite saker så det blir en semester jag kan vara nöjd med. Jag tänker inte vara beroende av någon om det innbär att jag ska behöva hitta på saker på egen hand så får jag göra det. Förra året på min semester hände inte mycket och jag kände att semestern bara flög iväg med ingen mening. Har dessutom redan haft en veckas semester i år och den var lika händelserik.

//Martina





Kommentarer
Postat av: PH

Minns när denna kom. Jag spelade den på disco jämnt då när de var lugna låtar. Den är fortfarande bra.

2009-07-08 @ 22:46:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback