Det nalkas dopp i poolen...

Godmorgon!

Klockan slog bara halv 8 när jag vaknade av att jag svettades nått fruktansvärt i sängen, fy va varmt det var. Hannah och Frida hade tydligen varit uppe tidigare. Jag tog på mig shorts och en tröja och körde hem till mina föräldrar där det skulle bli frukost halv nio. Morbror och hans familj kom och vi åt sen körde dom och vi började snacka om dopp i poolen. Det är bokstavligt talat iskallt  den. Det började med att dom gick med flera spanar varmt vatten men det hjäpte ju inte. Sen gick snacket om vem som skulle va först i och vem som inte kommer bada alls osv. Det slutade med att mannen  huset kom ut med sina speedos och tog första doppet i poolen. Han ska alltid va värst. Men ofta är det mycket snack och lite verkstad.

Hannah och jag ska snat köra iväg och köpa våra korvar vi ska ha till i eftermiddag så vi kan grilla med gänget. Det är fruktansvärt varmt och vi ska träffas redan 3 man kanske skulle kyla ner sig så man inte blir rent svettig sen när man ska dit där. Lägger in bilderna vi tog sen. Hoppas ni får en bra dag :)

//Martina


Kommentarer
Postat av: B I G C I T Y D R E A M S

sv; hahaa ja, de låter riktigt coolt faktiskt :o vart kan man göra detta?

2009-07-04 @ 11:56:07
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback