Julmys..

Börjar smålängta efter julen nu, visst är den inom räckhåll men ändå så är den inte tillräckligt nära.. 14 dagar kvar och alla julsaker är uppe, vet inte riktigt om det längre finns nån sån där "bestämd" dag å allt ska upp.. Tycker dem flesta redan pyntat och börjar pynta granen precis innan december månad ens börjat, det känns dock lite tidigt för mig? När börjar ni julpynta? Och när åker granen upp?

Man vill vällnjuta av julen så länge man kan :) Sitter t.om och lyssnar på julmusik *haha* helt i min ensamhet, funderar på att baka.. Ganska tråkigt att vara hemma själv utan att ha nått att göra, får se om jag hittar nått lätt recept..

Här ska ni få höra en jullåt som jag just för tillfället gillar :P

// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback