Föräldrar driver en till vansinne..

Hemkommen från Martinas place igen, va väll ganska trevligt. Träffade pappas moster och min faster, träffar dem vanligtvis otroligt sällan därför blir det roligare när man väll träffas :)

Meen guuud va mina föräldrar gör mig galen, någon mer som känner som jag eller?
Ibland så är dem det bästa man vet men sen kommer det tillfällen då man blir så trött på dem att man skulle vilja gräva ner sig under jorden.. Jag försöker använda mig av ordspråket "Ge alla ditt öra men endast några få din röst", men man blir så förbannad och känner sig tvungen att öppna munnen.. Att folk är så respektlösa..

Nä nu blir det mat för min del sen ska jag se film..
Vad händer hos er?
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback