Dan före doppare dan(?)

Hehe det är något uttryck som fastnat i min hjärna, känns lite oklart om det är julsnack eller kanske bara nått man använder när som :P.. Har varit full rulle för min del idag, Körde ut för att handla mat och julklappar vid 12 och va inte hemma förräns halv 5. Det är fullt kaos i varenda affär, köerna sträcker sig mil iväg och där är tusen kundvagnar huller om buller.. Människor kör på en bakirfån, framifrån, ja gud vet vad :D.. Meen jag klagar dock inte (kanske låter som det?) tycker det kan va ganska kul.. Fick iaf fatt i vad jag skulle ha, dock tog jag absolut INGA bilder idagdet va nått av det sista jag tänkte på *hehe*..

Ikväll blir det Biggest loser, Ankans jul och hmm nån film tror jag.. Vad händer hos er?
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback