Är detta ett skämt!?!

Guud ni kommer aldrig kunna gissa vad som slank ner i min inkorg på facebook :)
För nån vecka sen var jag inne på Blondinbellas blogg, hennes inlägg handlade om att man kunde vinna en vit iphone.. Tänkte först inte va med och tävla då jag aldrig tidigare vunnitpå några sådana tävlingar, men sen ångra jag mig i sista sekunden och va med ändå.. Bättre att ha varit med, mirakel kan ju hända :)..
Det har varit väldigt tyst om tävlingen riktigt länge nu, var väldigt många som var med så det tar tid kan jag tänka mig.. Kanske va nån av er med??



Iaf så var jag ute med vovven och pappa ringde, frågade va jag önskade mig på min födelsedag som trots allt är ganska så snart.. Jag hade ingen aning osså kommer jag hem och kollar min facebook..
Va ser jag då??? Jo ett mail i min inkorg där det står såhär:



Jag sitter fortfarande och tänker att detta måste vara ett skämt!? Jag av alla de människor som tävlade vann :O Är det verkligt ens? Jaa vi får väll se om där dimper ner nått i brevlådan inom kort?!
Hoppas hoppas :) Guud va glad jag bleev!!

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback