30 December!!

oooh bara en dag kvar till nyår, va härligt?! Jag vaknade ganska pigg för en halvtimme sen men insåg kort därefter att jag har fått nackspärr :( (inte lika roligt),.. Kvällen igår hos Martina va väldigt trevlig, vi brukar inte kunna umgås sansat med varandra :P hehe,.. Idag skulle vi förmodligen ner till stan en sväng, hon skulle kolla på kläder så vi får se hur det går med de..

Annars blir det mest vila så nackspärren försvinner till imorronkväll *please*..
Va ska ni hitta på idag?
// Hannah

 
Jag saknar snön litegrann, synd det inte vara sålänge..

Kommentarer
Postat av: adina

Hej! om du gillar lauren conrad så säljer jag liknande stilklänningar som hon bär:)



klanningar_HELTNYA_PASSAPA25173306.htm?ca=15&w=2" rel="nofollow">http://www.blocket.se/alvsborg/Supersnyggaklanningar_HELTNYA_PASSAPA25173306.htm?ca=15&w=2.



du kan ju kika och se om ngt passar.



om det är ngt du undrar över så är det bara att maila mig



mvh



adina

2009-12-31 @ 01:30:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback