Vi tar en dag på stranden....

Vaknade upp i soffan med värk i hela kroppen av att mobilen ringer, det var Jenny som undrade om jag skulle med till stranden. Lite tveksam var jag med tanke på att jag var så väldigt trött, jag skulle återkomma med svar. Somnar omoch vaknar runt halv 11 upp och fixar lite sen in i duschen och ska använda produkterna jag köpte til håret igår (visar dom sen). Smörjde in mig med bodybutter så jag blev rent varm och dessutom ville jag att mitt hår skulle självtorka så jag kom inte iväg till stranden från klockan var två. Men väl där hade jag med mig min solstol som jag satt och njöt i dom andra låg på handdukar. Hade varit i och badat och det var tydligen väldigt skönt i vattnet, får ta det en annan dag. Träffade en kollega också det var trevligt längesen man pratade med henne. Jag lägger in bilderna senare som jag har tagit under dagen. Nu väntar grillat så ni får ha en superkväll så hörs vi.

//Martina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback