Vardagssysslor..


Efter träningen tänkte jag ta en lång skön dusch, men ack nej då gav mamma mig i uppdrag att frosta av frysen(?) Hmn okeej, va nog va jag tänkte.. Så jag tog en kniv, lite vatten och en hårfön.. Vrämde isen hällde sen vatten på den och sen kunde man lätt hacka itu den :P SMART !

Sen sjöng vi lite singstar medan duschen va upptagen..

Och tillsist kom jag till, men de var massor som skulle göras.. Petra tyckte jag skulle testa hennes ansiktsmask.. Kändes som eller jag tror det känns så, som att man fått massa botox insprutat.. Hla ansiktet var stelt..
Efter det cyklade vi för att hämta kusin, vi skulle ut på lite cykelrunda.. Oturligt nog började de ösregna så tog bilen för att handla :P hahah

Sådär såg nog min jobbiga dag ut idag :P
Vad har ni gjort idag?

// Hannah

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback