En liten uppfattning om Hannah?!

One three hill eller O.C: Får bli One three hill då..
Ute- eller hemmakväll: Hemmakväll (om jag valt det andra skulle Martina komma med invändningar..
Salt eller sött: Salt
Lyx eller budget: et beror väll på vad man har råd med, men oftast så är lyx inte sådär bra..
Sommar eller vinter: I love winter! <3
När är du Född: 19 December..
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Leggings och en t-shirt..
Favoritresturang: Hmm har ingen!
Favoritfilm: "Hur man blir av med en kille på tio dagar"..
Drömväska: Nån snygg axelbandsväska, av större modell..
Har du barn: Näe, men vill absolut ha i framtiden..
Födelseort: Det förblir hemligt, fast det har dock kommit ut en gång för inte så länge sen :P
Smeknamn: Hansy, Hannah-Panna, Hanni
Favoritfärg: Orange och gul..
Drömprins: Ja, han finns väll nånstans därute och väntar på mig.. Får jag hoppas! ;D
Har du varit kär: Ett par gånger ja, tyvärr så sabbar jag det i slutänden.
Favoritlåt: Backstreet boys - What makes you different
Maträtt: Pappas kycklinggryta *Muuuums*
Favoritresemål: Hawaii
Favoritblomma: Solrosen
Tycker inte om: Människor som dömer i förväg..
Senaste sjukhusvistelse: Var så längesen att jag inte ens har nått minne av de..
Favoritdricka: Lemon-lime dricka
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Blåååa
Vad gör du när du är uttråkad: Drömmer mig bort till mitt såkallade drömland, eller oxå sätter på musik i öronen och låtsas att jag är världens bästa sångerska och springer runt och dansar :P Haha
Missbruk: Är nått jag inte har råkat ut för eller stött på, någonsinn..
Vän som bor längst från dig:  Just nu Jenny <3
Vad retar du dig mest på: När saker och ting inte går som jag vill
Läggdags: Försöker va isäng innan en ny dag startar, på helgerna brukar det väll bli lite längre..
Nagellack: Nån färg från depend, snyggt :)
Husdjur: 2 Katter och en hund <3
Skostorlek: 40-41
Syskon: Har 4 äldre systrar och en yngre..
Favorit pålägg: Ost och gurka
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Tror de blir nån barn i nöd.
Vilket är det vackraste ordet: Kärlek..
Bästa bok du läst: Sho Bree..
Är du Internetberoende: Nä absolut inte :P
Favoritparfym: Tro det eller ej, men är faktiskt allergisk mot parfym..
Gillar du snö: Nått av det bästa som finns ju!
När köpte du något åt dig själv sist: I går..
Vilken är din bästa egenskap: Att jag är väldigt förstående..
Vilken film såg du på bio senast: Deja vu (för två år sen).. Gillar inte bio..
Senaste köpta skiva: Har faktiskt aldrig köpt en skiva :O
Favoritgodis: Vingummi godis..
Studier eller jobb: Både och.. Studier kan bli lättsamt med ens vänner vid sin sida.. Men med jobb tjänar nan ju en massa pengar..
Bästa kompis: Har ingen "bästis".. Har många toppen vänner istället.. Alla har en speciell plats i mitt hjärta <3
Innerstad eller liten ort: Liten ort
Favorit bloggar:  Carolina Gynning, Peetraa, Stina-Lee & Madeinnorrland..
Ett ordspråk: "Never let the fear of striking out, keep you from playing the game"
Nytt eller vintage: Say what?

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback