Kvällens spektakel

 
Dagen började med att Frida väckte mig, därefter körde jag hem till föräldrarna en sväng.
 
Körde hem till mig och satte mig med en chockladmask och duschade inför kvällen.
 
La fram kläderna som jag skulle ha på mig sen bar det åter iväg hem till föräldrarna.
 
Det vankades kräftor men jag tycker inte om det så jag åt biffar och bulgur.
 
Sen hem till mig och fixa smink och kläder sen mötte jag upp Jenny vid bussen. Mot Malmö!
 
Mycket folk på bussen men så är det i festivaltider. Sen mötte vi upp denna skönhet.
 
Gick till Gustav och dansade en sväng men dom spelade bara utlänsk musik (inte min stil).
 
Mc donalds besöktes innan disco jagtog coca och en paj medans Jenny beställde Qp den såg riktigt missbildad ut. Får et gå till så? Därefter blev det disco dock på två ställen då vi inte kunde enas.


Nu är det sängen som kallar, det börjar bli ljust ute så bäst att gå. Sov gott!
//Martina

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tänkte bara önska dig en bra dag!



Kram Elin♥

2009-08-16 @ 16:24:49
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/


Postat av: Maria

Haha, jaså? jag tycker det är hur fult som helst x) hihi, men smaken är som baken ;)

Jodå, det är bara bra, själv? (Visste inte vart jag skulle svara så jag skrev det här) :) hehe

2009-08-17 @ 00:09:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback