Träning (del 14 av 36)

Efter att jag och Petra varit och lämnat Pappa i Malmö på jobb stack vi ut på vår joggingrunda, guuud va bra det gick.. Känner mig så stolt över mig själv.. Både för att jag håller på me det och inte ger upp men även för att det går så jättebra ibland :).. Vi är inne på vår 5:e vecka nu och tiden har gått riktigt fort, tänk att man hållt på i FEM veckor, kan knappt tro det med tanke på att för ett halvår sen höll jag inte på med något alls för jag var urtrött på allt som innebar träning.. Jag ÄLSKAR att träna, och jag längtar tills vi är på vecka tolv och har klarat oss igenom hela vår planering :).. Jag och Petra satte igång tsm, vi har sprungit i rejäl hetta då solen nästintill dödat oss, sprungit i blåst och ösregn men trots det så har vi f*n inte gett upp.. Petra om du läser detta så vill jag att du ska veta att du är skitduktig, VI är skitduktiga!!
 Ska snart styrketräna *muskler muuuh* och sen ska jag in och duscha..

Ni får ha en fortsatt bra dag!! :)

// Hannah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback