Träning (del 10 av 36)

Ny vecka igen då och vi sprka igång den med löpning enligt schemat :).. Vi är ute och springer i parken en bit i frnån där vi bor, tätt in på ligger även spelararenan där dem spelar fotboll och laget som spelar här är TFF.. Och idag när vi var ute och sprang var hela deras uppställning ute, ögongodis verkligen.. Varje gång dem kom var man tvungen till att lägga i en högre växel, kan ju inte ligga och sacka runt som en snigel ;).. Jag har alltid varit ett fan av fotboll och har hållt på så länge jag minns, även så Petra som jag springer med.. När vi var påväg hem så sa hon "Fan osså att jag inte hade ett papper med så jag kunde få autograf".. Hahah osså jag bara "Meeen vi kunde ju tagit foto om du sagt till, jag har ju mobilen med mig" .. Såå iaf på fredag ska dem osså va där och vi är ju ute på fredagar med :P, får se om det blir nån foto då :D.. Hahah låter som värsta nörden som ska ha sina "idolers" autografer (jag är faktiskt inget fan av dem), men snygga va dem :P..

// Hannah


Felicia va med oss ute idag :P vår hare! Frida, Felicia och jag..

Petra upp för backen till vänster och jag till höger..

Frida ger sig på backen.. Och sen Petra påväg hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback