Tog mitt pick o pack o stack!!

Nu istter jag ensam hemma i min egen lägenhet. Tog med mig datorn hem denna gången. Har haft den stående hemma hos mina föräldrar innan en väldigt lång tid. Kände att nu var det dag att dra hem. Det känns dock väldigt ensamt det var anledningen till att jag tog med mig datorn hem där för första gången för jag gillar inte att va ensam.

Ska börja jobba imorgon det känns lite trist att gå tillbaka till verkligheten igen. Det är nog bara nu i början man känner så sen kommer man ju in i det. Hoppas bara att jag kommer upp i tid imorgon för det är jag som öppnar.





// Martina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

jag har kommit till finalen och jag skulle bli så glad om du/ni la 3 röster på mig hos Emma, här är länken http://lifeupsidedown.blogg.se/2009/august/dom-5-nominerade-ar.html jag är nummer2



Tack

2009-08-03 @ 11:33:09
URL: http://hallgreen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback