Spontan joggning...

Dagen idag har varit såå seg att det knappt är sant, har inte fått något gjort och har mest bara suttit och längtat efter en sak som skulle komma me posten... Som tillslut faktiskt koooom!! :)
Nu ikväll stack Petra, Frida och jag till parken och sprang riktigt länge jämfört med va vi brukar, efter det tänkt vi vara med på friskis och svettis som dem har där.. Hahah meen vi "vågade" inte stå bland alla andra så vi joggade ist hemåt..

Imorron blir det kanske Malmöfestivalen med Martina, Kanske får offra mig är ju trots allt sista dagen(?) :/..
Va händer imorron hos er?

// Hannah


Jag börjar verkligen gilla att springa :).. Hittade en gammal bild från Fasters födelsedag :) hehe Ser vi ut som syskon?  (Jag tycker nog inte det)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nää, du behöver inte bättra dig. Jag tycker om dig ändå, men jag syftar mer åt alla fjortisar som skriver så att man knappt förstår :P hehe

2009-08-20 @ 22:13:09


Postat av: johannes

Sv:

Jodå men självklart kommer jag fortsätta läsa er blogg, erik också när han väl får igång internet,



Men iallafall, vill ni ha fortsatt kontakt kan ni adda msn! :)

2009-08-21 @ 00:16:20
URL: http://madeinorrland.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback