Ska det bli en tidig kväll?

Sitter här i soffan efter en dag på jobbet. Pratar med lite folk och tittar på 2 halv men. Är väldigt trött men klockan är inte så mycket 21.36 för att vara exakt. Funderar på om jag ska göra det till en tidig kväll. Något jag inte gjort på hundra år. Hannah och jag får fortsätta spåna på bloggen.

Är det någon som har hört ordet BÅG ?  Det är bara båg. Kan man säga.
Hannah har inte hört det innan men har någon av er. Är det ett skånskt ord?

//Martina


Snackade med Jenny (syster) i telefon idag (hon jobbar i Grekland) längesen jag pratade med henne så det var kul. Dock inte så trevliga nyheter allt. Men men sånt är livet tyvärr.

Kommentarer
Postat av: johanna

Vilken rolig blogg :P Och fin design oxå!

2009-08-18 @ 13:04:31
URL: http://hannahsworld.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback