Msn kan verkligen underhålla..

Haha sitter och snackar med Martina och en massa andra på msn, guud vad underhållande det kan vara vissa dagar :P.. Det roligaste med msn är nog när Martina kommer hem ibland och säger typ "Jag snackar me en rätt rolig och trevlig kille på msn", så visar hon hur han ser ut o så.. Jag börjar då asgarva och säger "Ääh han har jag me, tycker han e konstig" (ibland är det tvärtom, men ganska sällan).. Haha vi har några samma båda två men vi tycker helt olika om dem :P.. Jaa nu iaf så snackar vi med en konstig människa, han tycker ingen av oss om och han är ganska jobbig fast visst det kan va rätt roligt och skoja med han.. Men iaf så ger han aldrig upp fast man säger att man typ inte vill snacka med han, hur desperat kan man va.. Jag håller på och dör av skratt medans Martina verkar helt dööööd!!

// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback