Fruktansvärt...

Någon skickade en sida till mig för en stund sedan... Jag bokstavligt tappade hakan och kände hur jag fick en klump i magen.. Det är en kille som skriver om hur han när han blir arg förändras till en helt annan person och slår sin flickvän fördärvad(?) .. Visst att det är starkt av honom och lägga upp korten på bordet och så, men det sjukaste är att han gått vidare med allt till psykologer osv osv .. Men INGEN gör något, fast å andra sidan så är det så folk i samhället löser saker nu förtiden, genom att blunda för det hemska.. Jag blir irriterad och förbannad när jag läser såna här saker, mest för att det hade kunnat hända vem som .. Det hade kunnat hända mig eller dig och ingen bryr sig ens för fem öre, jag menar sätt er in i hur den här tjejen känner sig.. Förmodligen jävligt liten och hjälplös, visst att hon kan lämna han.. Men vad skulle då hända(?) skulle han gå med på de eller skulle han slå henne ännu mer?

Ja vissa förstår inte ens va jag snackar om nu.. Men läs här så förstår ni, skulle inte sitta fel med reflektioner från er..
Vad tycker, känner och tänker ni när ni läser detta?

http://www.sverigessamstasida.se/lasarbidrag35.php

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback