Vilken söndag..

Gick o la mig kl 2 igår o vaknade idag 16,15 är det möjligt. Jag är verkligen en sjusovare hade kunnat sova längre om inte min far hade ringt o väckt mig. Det är så trist o sova bort dagen för vad finns det kvar att göra nu såhär sent på eftermiddagen/kvällen. Hannahs dator funkar tydligen inte mer och min står i sin väska där hemma. Orkade inte packa upp den innan jag körde hem till dom. Har massor med foto på min mobilkamera men kan inte ladda över dom för jag har ingen sladd ( får fråga om jag kan låna hem Hannahs eftersom hennes dator ändå inte funkar) hittar inte den.

Vår mamma är så snäll skickar sms till mig om jag vill komma hem här och äta middag (jag är inte så glad för att stå hemma ensam och laga till mig själv) med dom. Mycket roligare om man har någon att laga tillsammans med och dessutom äta med.

Imorgon är det åter dags för den vanliga vardagen. Men nu har jag bestämt mig för att ta tag i min träning, nu är det ingen mer latMartina som gäller. Ska försöka få med Hannah ut på promenader igen. Förr i tiden (när vi var typ 13 och 17 år) så gick vi långa rundor och tittade på alla hus som fanns. Sen hittade vi på en historia om hur vi levde lyxliv i dom här villorna med perfekta pojkvännen kläderna osv. Det var tider det! Har ni gjort så någon gång? :P

Nä nu får jag gå ner och äta lägger in fler inlägg i kväll när jag kommit hem till min egen dator.
Ha det bra sålänge
/Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback