Vår eller sommar?

Ja that is the question! Jag förknippar våren med lagom kallt och regn typ varannan dag, men det är inte alls vad jag tycker det är nu.. Antingen så är det tur vi har eller så är vi verkligen väldigt nära sommaren, vad tror ni?
Idag har det varit +18 och i helgen var vi uppe på 20 grader, sommarfeelings på hög nivå.. Känns som att vi kommer få en längre sommar detta året, jag har redan börjat halvt med att gå med mindre kläder, fast jag är inte speciellt frusen av mig.. Vintern är ju trots allt min favorit årstid :P


Gick lång dag i skolan och när jag kom hem hade vi besök av lillkusinen, hon är världens roligaste..
Känner mig filmsugen, var hemma hos Martina igår och fick syn på The Notebook (Dagboken) och vill se den igen för tusende gången.. Tror jag ska ta och låna hem den och mysa ner mig i soffan hela kvällen :) (Vi får väll se)


Vad händer för er ikväll?

// Hannah


Så sjukt vit :$

Kommentarer
Postat av: Mino

Svar: The godfather, sim city, Mirror's edge och Railsimulator, hehe ;)

2009-04-20 @ 18:58:16
URL: http://manreet.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback