Underbart väder idag...

Det har varit en mycket rolig vecka på jobb, man kan ju undra varför.
Jag har inte fått gjort nått av det jag skrev i min veckoplanering, fy Martina.

Det har varit dålig uppdatering dom senaste dagarna vi har gjort massa
andra saker, men det får bli ändring på det nu.

I helgen tänkte jag ha kul inte vara så laidback, våga mera ska mitt motto vara.
Är lite kondfronderad om jag ska följa med till Grekland eller inte.
Visst det hade varit väldigt kul och skönt med utomlandssemester.
Men sen kostar det oxå skjortan, känns inte som att jag har råd med det just nu.

Tänk om man skulle vinna några miljoner på triss eller lotto, hur skulle ens liv förändras då.
Skulle man leva annorlunda, göra andra saker. Eller skulle man göra samma saker men
vara ekonomiskt oberoende. Det kan man ju fundera på.

Nu ska jag titta på Hjälp jag är med i en japansk tv - show. Ni får ha det så bra så hörs vi kanske
lite senare.

/ Martina

Fick ett solpuder av min mamma och det första jag
gjorde var att välta ner den så det gick i sönder :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback