Student 2009!!

Ja here I come, ska bli så sjuuukt härligt :)
Är det nån mer än jag, Blondinbella & Kenza som ska ta studenten nu till sommaren?! Känns som en stor belöning att få stå där på trappan och bara skrika(?) Ni som har gått igenom det redan vet ju förmodligen vad jag menar!

Att detta inlägget om min student kom sådär plötsligt är ju självklart för att jag har fått hem min student mössa, dem e sådär typ fina men jävligt fula :P Hahah Höga, vita och tjusiga(?) Men hur som helst så är det bara 57 dagar kvar, 57 DAGAR. Men det bästa med studenten är att få sluta skolan, slippa alla lärare speciellt.. Fast kommer ju iof sakna vissa människor meen I will stay in touch!

Aja, FÖR JAG SKA TA STUDENTEN, FÖR JAG SKA TA STUDENTEN, FÖR JAG SKA TA STUUUUDEEEENTEEEN
FYFAAAN VA JAG ÄR BRAAA! :D

Sov så gott!!

// Hannah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback