Solglasögon..

Gokväll :)
Martina, Frida och jag drog till Svedala marknaden ändå,  man kan ju inte direkt säga att det var fullpackat :P Haha knappt nått folk där eller joo åldern va väll typ 12-15 åringar och sen 40-60 åringar.. Så våran generation var inte ens med på listan, lite tråkigt får jag ta och erkänna meen det gick ändå :).

Jag och Martina var iväg och handlade innan och fick syn på ett par fräsiga solglasögon.. Jag brukar inte direkt använda solisar överhuvudtaget, kanske dax för mig att börja(?) Meen vad ska man ha för några, såg på "Vakna med the voice" ena dagen och Josefine Craafoord hade över 70 solglasögon.. Helloooo vad ska man med så många?!?
Dessutom finns det ju tusen olika former att välja mellan och för att inte tala om hur många olika färger där finns.. Haha vilka brillor kommer ni använda i sommar?

Kanske nån sån här!? :P

// Hannah

2:an köpte jag och Martina fast i en annan färg :P


Kommentarer
Postat av: Petra

Fan vad alla var fula, mina är mycket snyggare!!!

2009-04-26 @ 11:52:08



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback