Sistaminuten Shopping...

Petra ville ner i stan och handla men klockan var väldigt mycket.
Vi visste inte riktigt om dem stängde 18.00 eller 19.00 för klockan
var 17.30 så det skulle bli snabbt pinkat om dem stängde 18.

Men när vi kom ner där så hade dom öppet och skulle inte stänga
från 19. Jag skulle bara köra henne ner, behöver INTE mer kläder
eller skor. Men när jag väl e där så hittar jag alltid något som faller
mig i smaken.

Köpte en kavaj som var svart på kapahl, har ingen sådan och har                                                                                           
alltid velat ha en. Det var dessutom rea så den var 400 kr billgare.
Köpte dessutom 2 toppar svarta även de på rea 49 kr st.


Testade en vit mössa kostade 19 kr.

 
Kavajen jag köpte kostade199 kr på Kapahl.



/Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback