Sååå coolt...

Håller på och städa i min lägenhet, var lite varm så jag ställde mig vid förnstret.
Då får jag syn på Huggarna som är ute och kör med sina motorcyklar, man hör oxå när dom kommer.
Det som är så coolt är att dom kommer säkert en 40 st och kör i ett långt led.
Hellst ska ingen bil komma emellan deras, så kommer dom till en korsning ställer sig en
motorcykel och blockerar bilarna som kommer  bara för att dom ska komma förbi.
Detta var jag och Hannah med om när vi var ute och körde en gång. Men vi hamnade mitt emellan
detta hav av motorcyklar så vi blev också framsläppta före de andra bilarna =)

Var bara tvungen och berätta detta haha..

Fortsätter städa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback