Martinas place...

Körde hem till mig (Martina) för att ta oss an min lgh men shit vi orkar fan inte.
Jag ville hitta på nått idag typ se film med nån trevlig men det skiter sig nog.

Det blir väl som vanligt att vi drar hem till Hannah och dem igen och sitter där hela
kvällen. Vi va preics iväg o handla lite gott till ikväll, Hannah gillar Dill chips o jag gillar
Grill vilken sort tycker ni är godast?

Nä vi orka rinte sitta här mer så drar nu igen.
Tänkte jag skulle lägga i mina mobilbilder när jag kommer hem till dom
jag har ju ingen sladd till min mobil konstigt nog.

/ Martina


Såhär såg min lägenhet ut innan jag gjorde vid den, får ta foto sen så ni får se nuet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback