Leggins och åter leggins....

Nu har vi kommit till denna trenden med leggins. Det har blivit mer och mer inne att använda
sådana till klänningar, kjolar you name it. Trenden kom för några år sedan och då började jag köpa
minna leggins på Gina tricot men tyckte alltid att dom gled ner hela tiden, ingen hit direkt.

Men sen kunde man hitta dessa i de flesta affärer och nu finns dom överallt.
Dom finns i alla des olika färger och mönster, nu finns det t.o.m. som jeansleggins.
Nya modet alltså att man ska använda leggins som se ut som jeans.

Jag har inte kommit längre än till att ha svarta leggins, har dock ett par gråa med men
dom använder jag aldrig.

Är det någon som har testat på att ha neonfärger på legginsen?
Vilken sort och färg föredrar ni?

Vanliga svarta leggins föredrar jag.


Finns leggins i alla dess möjliga färger. Själv gillade jag de rosa men hade
nog inte vågat ha på mig ett par sådana ute i publik..
 
Snygga guld leggins. Gillar?               Silver var också fräsigt..
  
Jeansleggins finns i många olika färger både ljusa och mörka.

Kom gärna med synpunkter och kommentarer=)

/Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback