Kramp, damp och stress....

Idag är min tidiga dag då är det jag som öppnar på jobbet.
Barnen kommer 7 och då ska vi vara på plats om man öppnar.
Jag ställde min klocka på 5.20 och vaknade av den 05.35.
Skulle duscha och så inan jobbet men tänkte jag hade gott
om tid så jag la mig igen. För att vila en liten stund.
Rätt som det är hoppar jag upp ur sängen och till min
besvikelse står klockan på 06.37 jag börjar 7. Det tar
15 min för mig att köra. Jag får aldrig nått vettigt gjort
när jag e stressad så jag fick ett damp anfall och bara
skrek ut i luften. Inte nog med detta, jag vaknade innan
av att jag fick kramp i vaden fy bubblan va ont det gör,
och innan man kommer av sängen och får rättat ut foten
så har man så ont. Det värker frotfarande.

Men nu har jag slutat iallafall och sitter hemma och tänkte
duscha vilket jag missade i morse. Ska sedan äta middag
med Hannah tror det blir kinabox.
Vad brukar ni ha i er kinabox?

Ungsbakad lax med potatis, sallad och dillsås.

Hej så länge
/Mrtina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback