Inte enligt planerna..

Kom hem för en stund sen till mina föräldrar från jobb. Har precis ätit korv med bröd, det är alltid lika gott med grillat. Älskar denna årstiden då man kan sitta ute länge och snacka.

Frågade Hannah för en stund sen:
- Har du skrivit nått inlägg idag?
- Nä har du ? Jag kom precis hem.
Jag har inte heller skrivit något därför kommer här ett nu. Känns som jag aldrig hinner uppdatera på morgonen för jag vaknar aldrig i tid. Ställde min klocka på 6.15 idag och gick upp 7.10. Kom dock inte i säng från 01.30 illa illa. Nog om det.

Hannah berättade igår om sig själv tänkte att jag oxå skulle berätta lite. Jag heter som ni säkert alla vet Martina är 23 år och bor i Skåne. Är utbildad förskollärare och jobbar med barn. Jag är en oftast glad prick men även jag har mina stunder då det inte går som jag vill. Är väldigt envis ger mig aldrig, händer att jag är för envis för mitt eget bästa (inte bra inte bra) då stupar jag långt. Kan vara både lugn men oxå busig vilket är bra när man är förskollärare =) Nog om mig. Om ni undrar något är det bara att lägga en kommentar så svarar jag/vi på dom i bloggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback