Hemma igen..

Hemma igen, hade bara engelska b nu på morgonen. Hur skönt är inte det :)
Det gick hyffsat bra på nationella, men vi fick inte veta direkt vad vi fick. Har ju skriftliga kvar också, men det går nog bra :)

Såå eftersom ingen är hemma, satte jag igång filmen jag inte hann se klart igår (Dagboken)..Har inte ens kommit halvvägs in i filmen, utan bara tills dess då dem gör slut och hon åker iväg :( Gaah såå sorgligt..
Jag bara älskar budskapet i filmen, den är så himla vacker.. :)
Nä nu måste jag fokusera igen *Hehe*.

Vad ska ni hitta på idag?

// Hannah

Kommentarer
Postat av: JONNA

Sv: jag har faktiskt ingenaning om varför det inte var lika roligt denna gång. har du ?

2009-04-21 @ 16:05:08
URL: http://joonnaak.blogg.se/


Postat av: Mikaela

ja jag tänkte väl typ att nån kunde göra en ny logga eller typ ett videoblogg inlägg där de nämner min blogg eller nått liknande eller typ att man tar en bild på sig själv och håller upp ett papper med min blogg adress eller nått har inte funderat färdig än :-)

2009-04-21 @ 16:22:34
URL: http://experienceno1.blogspot.com


Postat av: Jenny

Hej Hanzi!!

Vad var budskapet med filmen?? Kramizzar

2009-04-21 @ 21:41:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback