Heldag!

Skulle besikta bilen nu på morgonen med Petra och kusin, sa att jag skulle va uppe först och väcka dem andra.. Men the va the other way around :P Dem kom in och väckte mig och sen va de bara till att skynda på..
Jag e kass på sånt där med blgrejor men Petra är nog värre, visste inte ens var vill skulle hän.. Men iaf det sluta väll bra ändå :) Blir en hel dag med Petra och Felicia idag, besiktningen imorse, nu ska vi väll kanske ut i solen en stund sen ska vi iväg på en hemlig sak :D *spännande* Kan inte skriva om det här än för Martina läser ju vad jag skriver haha..
Men ni får reda på det sen! Och i eftermiddag så blir det övningskörning med mamma in till Malmö, ja jag vet jag e kass som inte har tagit körkortet än meen de e så seegt.. Jag får ta mig i kragen snart :)

Hörs mer senare kanske..
Take care! <3
// Hannah


















Kommentarer
Postat av: Petra

Jag är nog bättre på bilar än vad du är, jag visste kanske inte var besiktningen var, men om bilar kan jag lite.

Jag tycker också att du får ta dig i kragen med körkortet så du kan köra en till fester och sådant :S =P hehe

Eller en runda i malmö!?!

2009-04-16 @ 09:36:48
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/


Postat av: Martina

Vadå fester Petra, du går ju ändå inte ut :P

2009-04-16 @ 23:18:12



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback